Радваме се да Ви помогнем:

[email protected]
Меню
Моята количка : 0 бр: 0 лв

Често задавани въпроси

Моята поръчка

Не получих потвърждение на поръчката, какво да направя?

Получаването на потвърждението за направената поръчка отнема известно време. Ако потвърждението на поръчката ви не бъде доставено в същия ден, в който сте поръчали продукта, моля свържете се с нас. Ако поръчката ви е изпратена успешно, на монитора ще се покаже известие „Чудесно, поръчката ви е изпратена :)“ и преглед на вашите данни за контакт за проверка.

Кога ще ми бъде изпратена поръчката? Колко е срокът за доставка?

При разглеждане на стоките, върху всяка от тях има линк „Кога ще получа стоката“, където посочваме предполагаемата дата на доставка и предлаганите начини на транспорт. По принцип, ако поръчката е направена до обяд в работен ден, стоките могат да бъдат изпратени още същия ден, ако са налични в централния склад. Повече информация относно наличността и доставката на стоките ще намерите в раздел Наличност на стоки.

Направих грешка в поръчката (сгрешен имейл, телефон, начин на плащане, неточен брой, различен цвят), какво да правя?

Преди да изпратите поръчката си, ви препоръчваме, да проверите отново много внимателно цялата предоставена информация и избраните възможности. Ако въпреки това, установите, че някъде сте допуснали грешка, не се паникьосвайте, а свържете се с нас възможно най-скоро. Заедно ще разрешим вашия проблем.

Избор на стоки

Ще бъде ли цветът на поръчания от мен продукт абсолютно същият като продукта на снимката в електронния магазин?

Тъй като всяко око възприема цвета по различен начин, възможно е продуктът, който сте поръчали, всъщност да се различава по цвят от показаната снимка. Цветовете могат да бъдат изкривени под влияние на техниката — зависи от настройките на камерата към момента на снимане, както и от настройките на цвета и баланса на вашия монитор.

Къде да намеря данни за размера на куфара?

Размерите на куфарите са точно посочени в таблица „Параметри“, която се намира вдясно от описанието на стоките. Ако размерите на продукта не са посочени, това означава, че ги нямаме на разположение, тъй като производителят не ги посочва.

Посочените размери на куфарите, включително с колелцата/дръжките ли са?

Освен ако не е посочено друго (например ако в таблицата Параметри, не е попълнено полето „Вътрешни размери“), размерите на багажа включват неговите изпъкнали части (колелца, дръжки). По принцип, посочваме максималните размери на куфарите.

Текстилните или твърдите куфари са по-издръжливи?

Твърдите куфари, особено тези, изработени от поликарбонат, са значително по-здрави от текстилните куфари. Допълнителното им предимство е фактът, че твърдите куфари са непромокаеми по време на силен дъжд, докато текстилните ще се намокрят. Можете да научите повече в статията за материалите за куфари за пътуване.

Кой материал на куфара е най-лек/най-издръжлив?

Най-издръжливият и лек материал при куфарите е поликарбонатът, който също така е гъвкав.

Връщане на закупените стоки, рекламация

Искам да върна/заменя закупения и неизползван продукт. Как трябва да процедирам?

Ако стоките не отговарят на вашите представи, можете, разбира се, да ги върнете. В този случай е достатъчно да ги изпратете обратно на нашия адрес: Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 602 00 Brno, Република Чехия. Към стоките е необходимо да приложите копие от фактурата и попълнения формуляр за отказ от договора за покупко-продажба. Ако желаете да замените стоки, процедурата е същата, с тази разлика, че трябва да предоставите информация за това, кои конкретни стоки и в какво количество искате да замените, както и начин на плащане при евентуална разлика в цената (с наложен платеж или банков превод).

Закупеният продукт е дефектен, каква е процедурата за рекламация?

Опаковайте рекламираните стоки по такъв начин, че да не се повредят още при транспорта до нас. Изпратете стоките заедно с копие от фактурата (или номер на поръчката) и придружаващо писмо с описание на дефекта на адрес: Shopen Group s.r.o, Křenová 210/64, 602 00 Brno, Република Чехия. Веднага след като рекламираните стоки пристигнат, ние ще се свържем с вас и ще договорим следващите стъпки.

Колко дълъг е гаранционният срок на закупените продукти?

Гаранционният срок на закупените продукти е законово установен в рамките на 24 месеца от датата на покупката. Някои производители предоставят услугата удължена гаранция. Гаранционният срок за всеки продукт в електронния магазин е посочен в таблицата „Параметри“. Информацията за срока на гаранцията е посочена директно върху опаковката или етикета на продукта.

Други

Какви са разрешените размери на кабинния багаж?

Всяка авиокомпания определя свои собствени условия за превоз на ръчен багаж, затова горещо препоръчваме да потърсите конкретни подробности в условията на превозвача, с който планирате да летите, преди да закупите своя куфар. Размерите на ръчния багажа според IATA (Международната асоциация за въздушен транспорт) не могат да бъдат спазвани от всички авиокомпании.

Мога ли да дърпам/бутам куфар с четири колелца само на две от тях?

Ние не препоръчваме този начин. При управление само на две от колелцата на четириколесен куфар, може да го нараните. Колелцата се износват много бързо. Особено при по-тежки товари може да се повредят механично. В такъв случай, при констатиране на такава експлоатация, евентуална рекламация може да не бъде призната. Изключение правят четириколесните куфари, при които директно се посочва, че колелцата им са проектирани така, че куфарът да може да се движи на две колелца.

Забравих цифровия код, който зададох на ключалката на куфара, какво да правя? Може ли куфарът да бъде някак отворен?

В този случай единствената възможност е да опитате всички възможни комбинации от числа (общо 1000). Ако искате да отворите куфара и да продължите да го използвате, започнете 0-0-0, след това 0-0-1 и продължете така до 9-9-9. Това е работа за около час.

Предоставяте ли следгаранционно обслужване или ремонт на продуктите?

Обикновено не предоставяме следгаранционно обслужване на продуктите, възможно е само за избрани марки и след предварителна уговорка.

Продавате ли резервни части?

Можем да получим някои резервни части от производителите. За наличността и цената на търсената от вас резервна част, може да попитате в отдела за рекламация, който управлява склада за резервни части. При запитването, моля, посочете конкретна информация за исканата резервна част (марка, модел, вид и брой).

Не намерихте отговора на въпроса си? Пишете ни !

Akceptujeme karty VISA Akceptujeme karty Mastercard Akceptujeme karty Maestro Akceptujeme Google Pay